سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

املاک و مستغلات حوزه‌ایست که بر پایه روابط و ارتباطات شکل می‌گیرد. یکی از بهترین کانال‌های ارتباطی برای ایجاد و تقویت این ارتباط، استفاده از پیام‌های متنی یا پیامک است. در این مطلب ضمن معرفی مزایای این روش، چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای املاک را با هم بررسی خواهیم کرد.

در این صفحه مجموعه‌ای از بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای املاک را برای شما مخاطبان عزیز گرداوری کرده‌ایم. فراز اس ام اس، بهترین سامانه پیام کوتاه با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک با رابط کاربری ساده پاسخگوی تمامی نیازهای شماست.

 

استفاده از تبلیغات پیامکی برای املاک

یک تناقض بزرگ در بازاریابی آنلاین وجود دارد. پیش از این هرگز راه‌های دستیابی به مشتریان تا این حد فراوان نبود، با این حال دسترسی به آن‌ها هم هیچوقت تا این اندازه دشوار نبوده است. تحقیقات بازاریابی نشان می‌دهد که نرخ پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی نیز به زیر ۶% رسیده است. بنابراین نباید تعجب کنید که تبلیغات پیامکی با نرخ باز شدن ۹۸% به مشاوران املاک کمک می‏‌کند تا:

  • مشتریان خود را نگه دارند
  • نرخ پاسخ‌گویی را بهبود ببخشند
  • لیدهای بیشتری تولید کنند
  • راحت‌تر و به سرعت مشتریان جدید پیدا کنند

استفاده از تبلیغات پیامی برای املاک

فرستادن اطلاعات فایل‌ها، مشخصات زمین، خانه یا ویلا، معرفی برند و … از جمله تبلیغاتی است که می‌توانید از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال یا لیدها را به مشتری تبدیل کنید. بهتر است لیست شماره‌های مشتریان قبلی خود را نگه دارید. یکی از بهترین فواید استفاده از تبلیغات پیامکی، یادآوری کسب‌وکارتان به مشتریان قبلی و بازگرداندن آن‌هاست. سعی کنید این لیست کلی را به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید (خریداران، فروشندگان، مالکان، مستاجران و…) و بر این اساس، به هر گروه پیامکی بفرستید که متناسب با نیازهایشان باشد.

سرویس ارسال پیامک فراز اس ام اس به شما این امکان را می‌دهد تا با ارسال سریع و گسترده پیامک، با مخاطبان‌تان در تعامل باشید. افزایش فروش از طریق پیامک‎های پیشنهادهای فروش ویژه، فروش محدود،‌ کد تخفیف اختصاصی، دسترسی به کاربران آفلاین، کاهش زمان بازگشت و هزینه مناسب و به‌صرفه از جمله مزایایی است که با استفاده از پنل اس‌ام‌اس مارکتینگ فراز اس ام اس از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

ویژگی‌های متن پیامکی تاثیرگذار

تاثیر اصلی پیامک تبلیغاتی روی رفتار مخاطب از طریق متن صورت می‌گیرد؛ شما امکان ارسال تصویر یا ویدئو را از طریق پیامک ندارید بنابراین در زمان شروع یک کمپین پیامکی باید پیش از هر چیز ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را بشناسید. متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار بهتر است:

  • کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد
  • لینک داشته باشد و کاربر را به یک اقدام دعوت کند
  • به نیاز مشتری توجه ویژه‌ای داشته باشد
  • جمله اول آن به اندازه‌ای جذاب باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند.

برای نوشتن محتوای خوب در پیامک تبلیغاتی، حاشیه نروید و درست همان چیزی را ذکر کنید که مشتری به آن نیاز دارد. سعی کنید متنی بنویسید که امضای برند شما را داشته باشد. در چنین شرایطی می‌توانید از رقبای‌تان پیشی بگیرید و توجه کاربران بیشتری را به کسب‌وکارتان جلب کنید.

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای املاک

در ادامه چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای املاک را با هم بررسی می‌کنیم:

نمونه متن پیامک املاک برای معرفی برند

کامل‌ترین فایل‌های مسکن منطقه را از ما بخواهید.

املاک (نام املاک)

(شماره تماس یا لینک سایت)

 

نمونه متن پیامک املاک برای بازگرداندن مشتری قبلی

خانم/آقای (نام شخص) سلام

قرارداد اجاره ملک شما تا ۲ ماه دیگر به اتمام می‌رسد، املاک ….. آماده معرفی مستاجر جدید برای ملک شماست.

(شماره تماس یا لینک سایت)

در نمونه بالا هدف بدست آوردن یک قرارداد اجاره راحت و بی‌دردسر است. هر چند کمیسیون اجاره رقم قابل توجهی نیست، اما با یک پیامک ساده، می‌توانید شانس بالایی در بدست آوردن این قرارداد داشته باشید.

فراموش نکنید وقتی با مشتریان سابق سر و کار دارید، یکی از بهترین کارهایی می‌توانید انجام دهید تا شناس باز شدن پیامک را افزایش دهید، این است که پیامک را با نام مشتری شروع کنید.

 

نمونه متن پیامک املاک برای درخواست اطلاعات اولیه

آقا/خانم (نام شخص)، سلام

ممنون از ثبت‏نام شما برای دریافت پیامک‏های املاک نمونه. آیا به دنبال فروش یا خرید خانه هستید؟ با ما تماس بگیرید.

(شماره تماس یا لینک سایت)

 

نمونه متن پیامک املاک برای فروش

فروش ویژه زمین‌های منطقه (نام منطقه) با قیمت استثنایی

۲۰ درصد زیر قیمت بازار

برای کسب اطلاع بیشتر با شماره …. تماس بگیرید.

 

نمونه متن‌های پیامک املاک برای تبلیغات

یک سرمایه‌گذاری عالی!

خرید زمین‌های رویایی در شهرک (نام شهرک) واقع در (نام شهر)

فروش با اقساط بلند مدت

برای کسب اطلاع بیشتر با شماره …. تماس بگیرید.

***

 

این یک معامله بی‌ضرر است!

معرفی بهترین موقعیت‏های خرید و فروش، قدم به قدم همراهی مشتریان، مشاوره دقیق، تضمین سود عالی در معاملات و… توسط مشاورین املاک (نام شرکت املاک) صورت می‌گیرید. کافیست هم اکنون با ما تماس بگیرید.

(شماره تماس)

 

نمونه پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان قدیمی و سرمایه‌گذار

آقای/خانم (نام شخص)، سلام

فرصت عالی برای یک سرمایه‏‌گذاری بی‌نظیر. خرید ویژه، با تضمین سود.

املاک (نام املاک)

برای کسب اطلاع بیشتر با شماره …. تماس بگیرید.

 

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

«بهترین آپارتمان‌های نقلی منطقه را از ما بخواهید.

املاک *** مدرن‌ترین املاک منطقه.

تماس: ******** – 021»

جذب مشتری با نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

در نگاه اول به نظر می‌رسد هدف این پیامک جذب مشتری است، اما این تنها یکی از اهداف این پیامک تبلیغاتی است. این اس ام اس هم می‌تواند در جذب مشتری خوب عمل کند، هم در جذب فروشنده و فایل‌.

اگر شخصی که فروشنده یک ملک با متراژ پایین است این پیامک را ببیند، احساس می‌کند آژانس املاک مربوطه، در امر فروش واحدهای متراژ پایین تخصص دارد. بنابراین احتمال اینکه ملک خود را برای فروش به شما بسپارد افزایش می‌یاد.

توانایی این نمونه پیامک تبلیغاتی در جذب خریدار برای آژانس املاک شما بدیهی است. مخصوص اگر به جای عبارت «آپارتمانی‌های نقلی»، چیزی را جایگزین کنید که در شهر و منطقه شما تقاضای بیشتری را دارد.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک برای طیف گسترده‌ای از مشتریان

اگر به نیاز مشترک طیف گسترده‌ای از مشتریان اشاره کنید، می‌توانید با تبلیغات پیامکی آن ها را جذب کنید.

به یک نمونه پیامک تبلیغاتی دیگر توجه کنید. این پیامک طیف گسترده‌تری از مخاطبان را هدف قرار می‌دهد. بنابراین سعی شده است که ابتدای این پیامک جذابیت بیش‌تری داشته باشد تا شانس باز شدن، خوانده شدن و موفقیت این پیامک افزایش یابد.

«رکورد سرعت فروش ملک، با شبکه فروش گسترده املاک ****

تلفن تماس: ******** – 021»

وقتی مخاطب گسترده‌تری را انتخاب می‌کنید، احتمال خوانده شدن پیامک شما کاهش می‌یابد. بنابراین چاره‌ای ندارید جز اینکه پیامک خود را جذاب‌تر شروع کنید. برای این کار می‌توانید از کلماتی که جلب توجه می‌کنند، در ابتدای پیامک خود استفاده کنید.

در ابتدای این پیامک هم از واژه رکورد که جلب توجه می‌کند استفاده شده، هم به یک ویژگی مهم اشاره شده که بسیاری از مالکان، مخصوصا در دوران رکود بازار مسکن، به دنبال آن هستند. به نظر می‌رسد نمونه پیامک تبلیغاتی املاک که در بالا آمده، برای دوران رکود بازار مسکن می‌تواند مناسب باشد.

یک نمونه پیامک تبلیغاتی املاک برای سبقت در فروش

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مثل نمونه زیر کمتر رواج دارد. اما استفاده از چنین اس ام اس‌هایی در شرایط خاص، می‌تواند مفید و کار گشا باشد. به این نمونه توجه کنید:

«فروش چند واحد زیر قیمت، آماده تحویل. املاک ****

تماس: *******0912»

فکر می‌کنید چه زمانی ارسال چنین پیامکی درست است؟ زمانی که ملک شما از نظر قیمت، متقاضی زیادی دارد اما در عین حال امکان فروش این ملک توسط رقبا دور از ذهن نیست. با ارسال چنین پیامکی، شانس فروش خود را افزایش می‌دهید.

در واقع این پیامک به شما کمک می‌کند در زمان کوتاه‌تری، با تعداد مشتریان بیش‌تری ارتباط برقرار کنید. همین موضوع می‌تواند شانس فروش شما را نسبت به رقبا بیش‌تر کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی املاک

برای معرفی املاک خود از طریق اس ام اس، حاشیه نروید، مستقیم به چیزی بپردازید که برای مشتری جذاب است.

فرض کنید قصد دارید ارتباط خود را با گروه خاصی از مشتریان مثل سازندگان افزایش دهید. شاید ارسال این نمونه پیامک تبلیغاتی برای املاک شما مناسب باشد:

«موقعیت‌های اکازیون مشارکت در منطقه ** را از املاک **** بخواهید.

تماس: ******** – 021»

در مورد این دسته از پیامک‌ها فرصت را از دست ندهید، مستقیم سر اصل مطلب بروید، خود را معرفی کنید، راه ارتباطی را نشان دهید. فقط فراموش نکنید، باید از عهده‌ی ادعایی که در پیامک تبلیغاتی خود می‌کنید بر بیایید، وگرنه ممکن است تبلیغ شما به ضد تبلیغ تبدیل شود.

 

جذب مشتریان سابق، برای سرمایه گذاری در املاک

حالا فرض کنید ملکی مناسب جهت سرمایه گذاری دارید، می‌خواهید با ارسال یک اس ام اس، تعدادی از مشتریان دست به جیب خود را مطلع کنید. می‌توانید از نمونه پیامک تبلیغاتی زیر استفاده کنید:

«سلام آقای نجفی

فرصت سرمایه گذاری بی‌نظیر. خرید از شما، تضمین سود از ما.

املاک ****

تماس: ******** – 021»

همانطور که می‌بینید، در این نمونه هم مثل مورد قبلی در ابتدای پیامک به نام مخاطب اشاره کرده‌ایم. در ادامه پیامک نیازی نیست توضیحات مفصل درباره فرصت سرمایه گذاری ارائه کنید. فراموش نکنید این مشتری قبلا با شما معامله کرده و از عملکرد آژانس املاک شما راضی است.

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای فروش ویلا

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

نمونه متن sms تبلیغاتی برای فروش ویلا

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای فروش ویلا در شمال

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای سرمایه گذاری در املاک

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای فروش برج

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکسامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامکبا توجه به سابقه معامله شما با مخاطب، این اطلاع رسانی شانس شما برای برقراری ارتباط کاری مجدد را افزایش می‌دهد. باز هم تاکید می‌کنیم، فراموش نکنید که مستقیم سر اصل مطلب بروید.

می‌توانید برای انواع مختلف مخاطب، حالت‌های متفاوتی از پیامک‌های تبلیغاتی را امتحان کرده و بازخوردی که کسب می‌کنید را بررسی کنید تا به بهترین نمونه برسید.

سامانه پیامکی رحیق | ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

راهنمای نگارش متن پیامک تبلیغاتی برای املاک

متن تبلیغات طولانی نباشد

یادتان باشد که مشتری شما علاوه بر تبلیغی که از شما می بیند، روزانه ممکن است هزاران تبلیغ دیگر را هم به چشم ببیند و او نمی تواند برای تمام آنها زمان زیادی بگذارد و متن طولانی موجود در همه آنها را بخواند. در این بین تبلیغ موفق از آن کسی است که در چند جمله کوتاه و مختصر تمام ویژگی های کسب و کار خود را معرفی کرده و مشتری را خسته نمی کند.

اگر متنی برای تبلیغات دفتر مشاوره املاک خود نوشته اید و بیشتر از سه یا چهار خط است به شما پیشنهاد میکنیم که آن را مختصر کرده تا احتمال خوانده شدنش توسط مشتری تان را زیاد کنید.

البته در کار ملک و املاک نیاز به توضیحات زیادی ندارید چرا که اغلب مشتریان با خدمات شما آشنا هستند. فقط کافیست به صورت تیتروار و با کلمات ترغیب کننده خدمات تان را اعلام کنید تا مشتری را به سمت خود بکشید.

متن وسوسه انگیز انتخاب کنید

اگر قرار است توضیحاتی بنویسید پس در همان متن کوتاهی که قرار است برای ترغیب مشتریان خود تهیه کنید باید تمام تمرکزتان را روی جملاتی که انتخاب کرده اید بگذارید و در آن از کلمات مناسب استفاده کنید. یقیناً با تجربه ای که درکار مشاوره املاک دارید می دانید که کدام کلمات و جملات روی مشتری های شما تاثیرات بیشتری دارد و او بیشتر ترغیب می شود تا برای خرید یا فروش ملک نزد شما بیاید؛ پس از همین ها در تبلیغات خود استفاده کنید تا مشتری به شما اعتماد کند.

اگر متن بیشتر از حدی خاص وسوسه انگیز باشد، مشتری به راحتی متوجه خواهد شد و ممکن است با خود فکر کند که قصد فریب او را دارید. پس به این مسئله هم دقت نموده و متنی را انتخاب کنید که اعتماد مشتری را دو چندان کند نه همان اعتماد اولیه ای را هم که نسبت به شما داشت از دست بدهد.

دلیل انتخاب تان را بگویید

چرا مشتری باید شما را انتخاب کند؟ دلیل برتری شما نسبت به دیگر مشاوران املاک چیست؟ دلیل اعتماد کردن مشتری به شما چیست؟ این ها سوالاتیست که در انتخاب متن تان باید به آن ها دقت کافی داشته باشید. قبل از اینکه متنی را برای تبلیغات در نظر بگیرید به تمام این سوالات جواب منطقی و درست دهید. قاعدتاً اگر خودتان با این پاسخ ها قانع شده باشید، مشتری تان هم قانع خواهد شد.

به صورت کلی منظور این است که به مشتری دلیلی بدهید تا شما را نسبت به دیگران بهتر دانسته و برای استفاده از خدمات نزد شما بیاید. به او اطمینان دهید که خرید یا فروشی همراه با آرامش خواهد داشت و در معاملات ملکی هیچ گونه ضرر یا مشکلی برای وی خود به وجود نخواهد آمد.

راه های ارتباطی را ذکر کنید

راه های ارتباطی برای مشاورین املاک معمولا ذکر آدرس دفتر و همچنین شماره های تلفن است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک شماره ثابت از دفتر املاکی خود در تبلیغات ذکر کنید تا مشتری اعتماد بیشتری نسبت به شما به دست آورد. همچنین ذکر شماره همراه به این خاطر که به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود باشی خالی از لطف نیست.

امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت مشاوران بسیاری در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. پس اگر شبکه اجتماعی مخصوصی در رابطه با دفتر مشاوره خود را دارید، حتما آن را در تبلیغات ذکر کنید تا در صورتی که مشتری ترغیب شد به واسطه وارد شدن به شبکه های اجتماعی تان از شما اطلاعات بیشتری به دست بیاورد.

فضای مجازی را فراموش نکنید

همانطور که در قبل اشاره کردیم، فضای مجازی در حال گسترش است پس امکان خوبی به ما برای تبلیغات خواهد داد. با فعالیت در شبکه های مجازی می توانید مشتریان بسیاری را از آن خود کنید. قطعا مشتریان با مراجعه به شبکه اجتماعی شما و سپس مشاهده فعالیت های تان اعتماد بیشتری نسبت به شما به دست خواهد آورد.

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

ملک و املاک خود را در بالاترین سرعت با مشاوره املاک فلان خریداری یا به فروش رسانید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره موجود در همین آگهی تماس بگیرید.

 

پیامک تبلیغاتی املاک

فروش ملک های اکازیون و دنج برای خاص پسندانی که دست بر روی ملک و املاک خاص و شیک می گذارند. خرید و فروش خود را به ما بسپارید و با آرامش به خانه و کاشانه خود نقل مکان کنید.

 

فروش واحدهای مسکونی فلان در تعداد فلان در منطقه فلان با امکانات فلان هم اکنون با نازلترین قیمت ممکن توسط مشاوره املاک فلان صورت می پذیرد.

 

پیامک تبلیغاتی املاک

ارائه خدمات ملکی به بهترین شیوه ممکن را از مشاوره املاک فلان بخواهید. با اعتماد کردن به ما خانه یا زمینی مناسب برای خود خریداری کنید یا به بالاترین قیمت خانه یا زمین خود را به فروش برسانید. کارشناسان ما منتظر شما هستند تا با مشاوره و راهنمایی های لازمه تمام نکات مربوطه برای خرید ملک و املاک را به شما بدهند. همین حالا تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

ملک های اکازیون و دنج در منطقه های فلان با نازلترین قیمت را از ما بخواهید. به پاس اعتماد مشتریان محترم، هم اکنون امکان خرید و فروش املاک و زمین با بهترین قیمت فراهم شده پس از شما خریدار یا فروشنده گرامی تقاضا داریم خدمات خود را از ما دریافت نمایید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

املاک فلان ستاره منطقه فلان در خدمت شماست تا بهترین منزل های مسکونی، اداری، فروشگاهی، زمین و … را با بهترین قیمت به شما معرفی کند.

 

قدم به قدم با شما همراه خواهیم بود تا خانه و زمین مورد نظرتان را به فروش رسانده یا خریداری کنید. مشاوران ما با ارائه توضیحات کافی و همراهی با شما کمک تان خواهند کرد تا به آنچه که در ذهن دارید دست پیدا کنید.

 

نمونه اس ام اس تبلیغاتی املاک

امروزه خرید یا فروش ملک و املاک یا زمین کمی سخت شده و باید در این راه از مشاورانی درست و کاربلد کمک بگیرید. مشاوران ما آماده خدمات رسانی به شما مشتریان ارجمند هستند. کافیست به واسطه راه های ارتباطی که در ادامه ذکر می کنیم با ما ارتباط بگیرید تا توضیحات لازمه را خدمتتان ارائه دهیم.

 

خانه و زمین رویایی تان نزد ماست، کافیست به ما اعتماد کنید. مشاوره املاک فلان با مشاورانی حرفه ای و کاربلد به شما در رسیدن به خانه یا زمین رویاهایتان کمک خواهد کرد. آیا قصد فروش دارید؟ پس نگران نباشید چرا که مشاوران ما بهترین خریداران را برای ملک یا زمین شما خواهند یافت.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

با خدمات مشاوره املاک فلان خرید یا فروش زمین و املاک کاری سهل و آسان شده و مشتریان به راحتی و بدون دغدغه می توانند بهترین معامله را انجام دهند. کافیست از خدمات ما استفاده کنید تا آرامش در معامله را تجربه نمایید.

 

مشاوره املاک فلان با فلان سال تجربه در خرید و فروش املاک به مشتریانش این افتخار را دارد که هم اکنون از شما خواننده گرامی دعوت نماید تا خدمات خود را از اینجا دریافت نمایید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

گروه مشاوره املاک فلان در منطقه فلان دنج ترین و خاص ترین ها را به شما معرفی خواهند کرد. اعتماد خود را به دست ما بسپارید و مطمئن باشید که آن را به خوبی حفظ خواهیم کرد.

 

گروه مشاوره املاک فلان با ارائه موقعیت های اکازیون و دنج فرصت هایی کمیاب و طلایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا آنها بیشترین سود را از معامله خود به دست بیاورند.

 

کافیست با مشاوران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایید تا آنها قدم به قدم در مسیر یک معامله پرسود و خوب همراهی تان کنند.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

مشاوره املاک فلان خاطره‌ای از خرید یا فروشی بی نظیر را در ذهن تان ماندگار خواهد کرد. خرید یا فروش از شما و تضمین سود از ما. کافیست هم اکنون با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

 

با خرید و فروش به کمک مشاوران ما معامله‌ای کم ریسک و پر سود را تجربه کنید. موقعیت های دنج و خاص را در بهترین منطقه های شهر فلان از ما بخواهید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی املاک

معامله‌ای شیرین با مشاوران املاک فلان. معرفی بهترین موقعیت‌های خرید یا فروش، قدم به قدم همراهی مشتریان، مشاوره دقیق و لازم، کمترین دخالت مشتری در مشکلات انجام معاملات، ارائه سودهای بسیار در معاملات و … تماماً توسط مشاورین املاک فلان صورت خواهد گرفت.

 

تبلیغات در حوزه املاک

معمولا تبلیغات برای انتشار اطلاعات در مورد کسب‌وکار، محصول یا خدمات شما طراحی می‌شوند. اساسا تبلیغات، آگاهی کاربران و مشتریان را در مورد پیشنهادات شما افزایش می‌دهد. در دنیای املاک و مستغلات، تبلیغات ابزار ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد خدماتی است که ارائه می‌دهید یا خانه‌هایی که می‌خواهید بفروشید یا اجاره دهید.

از آنجایی که حدود ۴۴% خریداران خانه این فرآیند را با جست‌وجو در وب آغاز می‌کنند، تبلیغات آنلاین در حوزه املاک اهمیت بیشتری پیدا کرده است. تبلیغات املاک و مستغلات معمولا برای تبلیغ بنگاه‌ها و شرکت‎های معاملات ملکی استفاده می‌‎شود. این تبلیغات می‌توانند در اشکال مختلف (مانند متن، تصویر، و ویدئو) باشند و همه آن‌ها یک هدف مشترک دارند: اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما.

تبلیغات در حوزه املاک باید:
  • مرتبط و ترجیحا بصری باشد.
  • یک پیشهاد ارزشمند به مخاطب ارائه دهد.
  • یک فراخوان یا CTA واضح برای اقدام از سوی کاربر داشته باشد.

به مشاوران املاک و فعالان در این حوزه توصیه می‌شود برای تبلیغات کسب‌وکارشان در فضای آنلاین یک سایت و یک وبلاگ بسازند، تورهای آنلاین برگزار کنند، تبلیغات ایمیلی و پیامکی را جدی بگیرند، عکس‌ها و ویدئوهای جذاب بسازند و اگر امکانش را دارند برای املاک و زمین‌های بزرگ از عکاسی پهبادی استفاده کنند، در شبکه‌های اجتماعی (مبتنی بر پرسونای مخاطبان و مشتریانتان) فعال باشید و در کنار این فعالیت‌های تبلیغاتی آنلاین، تبلیغات آفلاین را هم فراموش نکنید.

 

اگر قصد خرید سامانه پیامک برای املاک را دارید کافیست هم اکنون با ما تماس بگیرید.

29 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *